Barvne ploščice 2 - Razširjen komplet
Kód: MO-SMV0005_S007Detailní popis produktu
Barvne ploščice – razširjen komplet (11 parov, 22 ploščic)
Senzorični Montessori pripomoček, namenjen prepoznavanju in povezovanju barv. Komplet vsebuje 22 ploščic v lesenem okvirju, razporejenih v 11 parov različnih barv.
Opis kompleta
Vsaka ploščica ima ob straneh lesen okvir, barvna površina je na sredini. Komplet vsebuje naslednje barve:
- rdeča
- modra
- rumena
- zelena
- oranžna
- vijolična
- roza
- rjava
- črna
- siva
- bela
Namen pripomočka
Pripomoček podpira otrokovo orientacijo v svetu barv in razvoj kromatičnega zaznavanja. Otrok ujema enake barve, se seznanja z njihovimi imeni in širi besedni zaklad. Hkrati razvija občutek za barve in pridobiva sposobnost samostojne orientacije v barvnem prostoru.
Kontrola napake je vizualna: otrok ocenjuje harmonijo ali disharmonijo ujemanja. Kontrola napake je smiselna le, če otrok lahko razločuje barve z vidom.
Izobraževalni cilji
Neposredni cilj
- orientacija v svetu barv
- razvoj kromatičnega zaznavanja
Posredni cilj
- priprava na umetnost
Priporočena starost in opombe
Priporočena starost: od 3 let.
Razširjeni komplet vključuje tudi imena posameznih barv. Začnemo s primarnimi barvami. Komplet »Barvne ploščice 2« je primerno ponuditi otroku šele po obvladovanju »Barvnih ploščic 1« (osnovni komplet).
Za delo s ploščicami so potrebne dobre svetlobne razmere. Ko otrok nosi škatlo, mu pokažite, kako z palci držati pokrov škatle.
Vsi Montessori pripomočki izhajajo iz načel italijanske pedagoginje Marie Montessori.
Drugi pripomočki so na voljo pod blagovno znamko Moyo Montessori.
Postopki dela
Postopek I
- Delo se lahko izvaja na podlogi pri mizi ali na preprogi na tleh. Delu predhaja seznanitev s škatlo I, otrok bi moral poznati osnovne barve.
- Škatlo z barvnimi ploščicami postavite levo predse. Odprite pokrov in ga položite pred škatlo.
- Vzemite 3 pare barvnih ploščic – dva para, ki ju otrok pozna, in en par z novo barvo. Razmetano jih položite pred otroka.
- Pazimo na pravilen prijem ploščice: vedno za lesen rob, barvne površine se ne dotikamo.
- Škatlo zapremo. Otrok išče pare iste barve in jih razvršča od leve proti desni predse.
- Po seznanitvi vseh 3 parov vprašamo, ali želi otrok nadaljevati; če želi, damo seznanjene ploščice na stran in vzamemo naslednje 3 pare. Postopoma otrok dela z vsemi pari.
- Po končanem delu škatlo pospravimo na svoje mesto.
Postopek II
- Pri nadaljnjem delu poimenujemo barve s stavki, kot so: "To je rdeča", "Pokaži rdečo", "Pokrij modro", "Kakšne barve je to?" Otrok poimenuje barve.
- Pri uvajanju nove barve vedno zamenjamo eno znano z neznano.
- Če otrok obvlada barve iz škatle I in II, lahko preidemo na škatlo III.
Vaje in dodatne dejavnosti
Druge dejavnosti izvajajte šele, ko otrok pridobi izkušnje pri ravnanju z materialom in lahko z vidom razlikuje barve.
- Iskanje parov – otrok pripisuje ploščicam predmete iz razreda v isti barvi.
- Igra – otrok pripisuje ploščicam predmete (igrače, oblačila itd.) v isti barvi.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Senzorična vzgoja |
|---|---|
| EAN: | 8596027003541 |
| Material: | Les |
| Priporočena starost: | 3, 4, 5, 6 |
| Starost: | 3 + |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
