Moyo Montessori Geometrijska telesa s stojali in škatlo
Kód: MO-SMV0198_M014Detailní popis produktu
Geometrijska telesa s podstavki in škatlo
Montessori pripomoček za zaznavanje za razvoj stereognostičnega zaznavanja. Omogoča zaznavanje in razlikovanje oblike in lastnosti tridimenzionalnih teles ter pripisovanje geometrijskih ploskev ustreznim telesom.
Vsebina kompleta
Lesena škatla vsebuje 10 modrih geometrijskih teles:
- kocka
- valj
- krogla
- triroba prizma
- štiriroba prizma
- triroba piramida
- štiriroba piramida
- stožec
- elipsoid
- ovoid
Komplet vključuje tudi podstavke za okrogla telesa (krogla, ovoid, elipsoid) in osnove z geometrijskimi oblikami, narisanimi s tanko modro črto:
- kvadrat
- pravokotnik
- enakostranični trikotnik
- enakokraki trikotnik
- krog
- elipsa
- oval
Cilji
- Preverjanje napak: vizualni in stereognostični občutek
- Neposredni cilj: izboljšanje stereognostičnega čuta
- Posredni cilj: priprava na geometrijo
Priporočena starost
Od 3,5 let
Opomba
Orodje pomaga razvijati besedišče za imena predmetov. Za učenje imen se uporablja tristopenjska ura.
Vsi Montessori pripomočki so delo italijanske pedagoginje Marie Montessori.
Drugi Montessori pripomočki znamke Moyo Montessori.
Postopek
- Otroka povabimo k delu: "Bi rad pokazal, kako delati z geometrijskimi telesi?"
- Pokazali vam bomo, kam shraniti pripomoček in kako ga nositi (pladenj/košaro držite z obema rokama).
- Iz košare, ki je pokrita z ruto, vzamemo en predmet in ga položimo na preprogo.
- Strastno čutimo telo in ga vrtimo v rokah; ne počnemo ničesar drugega, niti ga ne poimenujemo.
- Otroku ponudimo telo in ga pustimo, da ga razišče.
- Začnemo z največ tremi telesi, izberemo čim bolj različna (npr. krogla, kocka, stožec).
- V naslednji fazi manipuliramo s telesi in s kotaljenjem, valjanjem in prevračanjem ponazorimo razlike: »To se kotali.« (krogla, ovoid, elipsoid) »To se premika ali prevrača.« (kocka, štirirobi prizma, triroba prizma) »To se kotali in premika.« (stožec, valj).
- Otroku pustimo, da vse preizkusi, nato pa ga pozovemo: »Ali lahko najdeš telesa, ki se kotalijo in hkrati premikajo?«
- Telesa lahko glede na lastnosti razdelimo v skupine (množice).
- Otroka pozovemo, naj telesa z enako osnovo postavi eno na drugo in pokažemo pogled od zgoraj; otroku pustimo eksperimentirati.
- Pripomoček po delu pospravimo ali pa po želji otroka nadaljujemo z drugimi vajami.
Dodatne dejavnosti
- Izberite telesa, ki so si po obliki podobna – težje jih je razlikovati.
- Delo s podstavki – ugotovite, katero telo pripada enemu ali več podstavkom, katera telesa imajo enako osnovo.
- Iskanje predmetov v prostoru, ki ustrezajo telesom (npr. vaza = valj, omara = prizma).
- Vadba poimenovanja: v košari je več teles, prekritih z ruto; otrok išče določeno telo, ne da bi pogledal. Če se zmoti, samo zmajemo z glavo in otrok popravi.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Senzorična vzgoja |
|---|---|
| EAN: | 8596027003770 |
| Material: | Les |
| Priporočena starost: | 4, 5, 6 |
| Starost: | 4 + |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
