Rjave stopnice
Kód: MO-SMV0001_S0004Detailní popis produktu
Senzorični prizmi – komplet 10 lesenih prizem
Senzorični Montessori pripomoček vsebuje deset rjavih prizem iz trdega lesa. Prizme imajo enako dolžino 20 cm, razlikujejo se po širini in višini (najmanjša 1×1×20 cm, največja 10×10×20 cm). Pripomoček razvija vizualno in mišično zaznavanje dimenzije ter pripravlja otroka na poznejše matematične pojme.
Opis
Deset lesenih prizem različnih prerezov je namenjeno sestavljanju v stopničasto vrsto (stopnice). Prizme so gladke, trdne in primerne za samostojno manipulacijo otroka.
Parametri
- Število kosov: 10
- Material: trdi les
- Barva: rjava
- Dimenzije: dolžina 20 cm, prerezi od 1×1 cm do 10×10 cm
Cilji pripomočka
Neposredni cilj
- Izboljšanje usmerjenih gibov
- Razlikovanje debeline
Posredni cilj
- Razvoj matematičnega mišljenja
- Vadba prijema
- Kontrola gibanja
- Koordinacija oči in roke
- Zaporedje in red
- Koncentracija
Starost
Primerno od 3 let.
Opomba
V povezavi s tem pripomočkom se lahko uporablja izrazoslovje »debel« in »tanek« vključno z njunima komparativoma in superlativoma.
O Montessori
Vsi Montessori pripomočki izhajajo iz načel italijanske pedagoginje Marie Montessori. Pripomočki se lahko uporabljajo samostojno ali v kombinaciji z drugimi didaktičnimi pripomočki.
Prednosti pripomočka
- Izboljšanje grobe motorike
- Koordinacija gibov (sodelovanje roka–oko)
- Razlikovanje velikosti in teže
- Razširitev besednega zaklada (npr. rob, prizma, stran)
- Osvojitev pojmov »ozek« proti »širok« (oz. »močan« proti »tanek«)
- Vadba primerjanja in stopnjevanja (npr. ozek, ožji, najožji)
- Priprava na osnove matematike in geometrije (desetiški sistem)
Delo s pripomočkom
Na pripravljeno preprogo razporedite posamezne prizme v neredu. Vzemite najširšo prizmo, jo preglejte in položite na levo stran preproge. Nato izberite naslednjo ožjo prizmo in jo položite poleg prve. Ponavljajte, dokler ne nastanejo stopnice.
Delajte počasi in zbrano. Z roko potapkajte ali pobožajte stopnice od zgoraj navzdol, s čimer otrok zaznava harmonijo gibanja. Pravilnost vrstnega reda lahko preverite s priložitvijo najožje prizme k sosednji – ožja prizma se bo po priložitvi ujemala s sosednjo širšo.
Ko stopnice sestavite, jih razstavite in ponudite otroku, da poskusi sestaviti sam. V začetnih fazah besedni spremljevalec ni potreben, saj bi otroka zmedlo; pri ponavljanju postopoma poimenujte predmete in korake ter tako razvijajte besedni zaklad.
V nadaljnjem postopku lahko izvajate preproste naloge, na primer:
- „Daj mi najširšo stopnico.“
- „Položi poleg nje ožjo stopnico.“
- „Vzemi v desno roko najožjo stopnico.“
- Vprašanja tipa: „Katera stopnica je najožja?“, „Kakšna je ta stopnica?“
Različice dela s pripomočkom
- Otrok gradi prizme eno na drugo ali eno poleg druge sproščeno in raziskuje njihove lastnosti, lahko izpusti vsako drugo stopnico itd.
- Gradnja po karticah s tlorisi (1×20 cm, 2×20 cm … 10×20 cm). Kartice lahko izdelate s prekopiranjem tlorisov na papir, izrezovanjem in morebitno laminiranjem; kartice lahko dopolnite s številkami 1–10.
- Dodeljevanje prizem številkam ali gradnja po številskih vrstah (npr. 10, 8, 6, 4, 2 ali 1, 3, 5, 7, 9).
- Gradnja stopnic po vzorcih na karticah.
- Kombinacija z drugimi pripomočki (npr. Rožnati stolp, Rdeče palice) bodisi prosto ali po predlogah.
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Senzorična vzgoja |
|---|---|
| EAN: | 8596027003503 |
| Material: | Les |
| Priporočena starost: | 3, 4, 5 |
| Starost: | 3 + |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
