Seguinove tabele
Kód: MO-MAT0189_M061Detailní popis produktu
Komplet lesenih okvirjev za učenje števil 11–99
Komplet vsebuje dva lesena okvirja z vstavljivimi ploščicami s številkami 1–9. Pripomoček služi odkrivanju števil druge desetice in nato povezovanju količin s številskimi simboli v sodelovanju z materialom iz kroglic in Seguinovo tabelo.
Opis pripomočka
Komplet je razdeljen na dva dela glede na vrsto številčenja. Ploščice s številkami 1–9 lahko vstavite v okvir tako, da prekrijejo ničlo in ustvarijo določeno številko.
1. komplet »-najst«
- Prva plošča ima pet vrstic, druga plošča ima prve štiri vrstice zasedene s številko 10 (ničla kot osnova).
- Zadnja vrstica na drugi plošči ostane prazna.
- Ploščice s številkami 1–9 se vstavijo v okvir in prekrijejo ničlo, s čimer nastanejo števila 11–19.
2. komplet »-deset«
- Na prvi plošči so na posameznih vrsticah števila 10–50, na drugi plošči pa 60–90.
- Zadnja vrstica ostane prazna.
- Ploščice s številkami 1–9 z drsenjem prekrijejo ničlo in tvorijo števila 11–99 v ustreznih deseticah.
Uporaba pripomočka
Pripomoček se uporabi v trenutku, ko pri delu z rdeče-modrimi palicami ali z bisernim materialom »presežemo« desetico. K biserni desetici priložimo enoto in poimenujemo nastalo število (npr. »enajst«). Za usvajanje priporočamo tridelno metodo: »To je ...«, »Kje je ...?«, »Kaj je to?«
- Prenesite obe plošči iz prvega kompleta na preprogo in ju položite eno poleg druge.
- Vzemite ploščico s številko 1 in jo potisnite na položaj ničle v prvi vrstici; recite »enajst«.
- Na enak način nadaljujte v naslednjih vrsticah, nato pa pozovite otroka, naj poskusi sam.
- Pomembno: otrok bi moral razumeti, da je pod enotami ničla.
Kontrola pravilne izvedbe
Vrstni red številk mora biti pravilen in nobena ploščica s številko ne sme manjkati. Enak postopek preverjanja velja tudi pri delu s tabelami drugega sklopa »-cet«.
Spremembe in razširitve
- Pri kazanju številk lahko dodate besedno razlago, npr. »Enajst. Deset plus ena je enajst.« (vadba seštevanja).
- Poleg nastale številke lahko razporedite ustrezno število kroglic iz perličnega materiala.
- Odrasla oseba pokaže na številko in vpraša: »Koliko kroglic bom potreboval/a?«. Otrok razporedi kroglice glede na številko.
- Odrasla oseba lahko razporedi poljubno število kroglic, otrok pa ustvari ali pokaže ustrezno številko na tablici.
- Aktivnost lahko povežete s pisanjem številk v zdrob za vadbo grafičnega izražanja števil.
Prehod k abstrakciji
Šele ko otrok obvlada delo s tem konkretnim pripomočkom (palice, kroglice), lahko preidete na uporabo kartic in s tem podprete prehod od konkretnega k abstraktnemu (številčni simboli na karticah).
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Matematika |
|---|---|
| EAN: | 8596027001738 |
| Material: | Les |
| Priporočena starost: | 4, 5, 6 |
| Starost: | 4 + |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Diskuze
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
